.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه‌اندازی بازارچه‌های نوروزی در فرح‌آباد
مدیر پایگاه میراث‌ فرهنگی فرح آباد از راه‌اندازی بازارچه‌های نوروزی در این شهر تاریخی خبر داد.
راه‌اندازی بازارچه‌های نوروزی در فرح‌آباد

به گزارش شمال نیوز ، محمد آرمان ارشادی مدیر پایگاه میراث‌ فرهنگی فرح آباد در چهارمین جلسه نشست ستاد سفر نوروزی ۱۴۰۲ از راه‌اندازی بازارچه‌های نوروزی در این شهر تاریخی خبر داد و گفت: تدابیر لازم باید برای تبدیل نوروز به یک خاطره ماندگار در بین مسافران و شهروندان اندیشیده شود.

او افزود: شهر تاریخی فرح آباد نیز بخاطر پتانسیل گردشگری طبیعی و تاریخی همه ساله یکی از بزرگ‌ترین مراکز حضور گردشگران خواهد بود که باید برای خدمات رسانی هرچه بهتر در ارائه امکانات و تجهیزات مورد نیاز برنامه‌ریزی مطلوب انجام گیرد.

ارشادی به تهیه و چاپ بروشور شهر تاریخی فرح‌آباد اشاره کرد و گفت: بروشور معرفی شهر تاریخی فرح‌آباد با همکاری پایگاه میراث‌فرهنگی و شهرداری این شهر در حال تهیه، تدوین و چاپ است که بعد از انتشار علاوه بر پایگاه میراث‌فرهنگی و شهرداری، در اختیار ایستگاه‌های هلال احمر، اماکن اقامتی- پذیرایی و ... برای توزیع بین گردشگران و معرفی بیش از پیش این شهر قرار می‌گیرد.

او با تاکید بر اینکه باید از همه ظرفیت‌های شهر تاریخی برای ورود مسافران و گردشگران استفاده کنیم، افزود: باید برای خدمات‌رسانی به گردشگران و بازدیدکنندگان برنامه‌ریزی‌های دقیق و مناسبی انجام می‌شود.

ارشادی از دیگر برنامه‌های اجرایی در نوروز ۱۴۰۲، نوروزخوانی، برپایی سفره هفت سین، بروزرسانی تابلو‌های بین‌راهی به همراه کد‌های اختصاصی، اهدای گلدان شمعدانی به بازدیدکنندگان مجموعه صفوی، نشست با مراکز اقامتی پذیرایی، رستوران داران و گل‌کاری محوطه مسجد مدرسه شاه عباسی عنوان کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.224 seconds.